maskeradeproggaren
När jag renoverade toaletten och bytte toalettstol för ett antal år sedan upptäckte jag efter tag att själva spolknappen fastnade ibland.

Ringde ifö men de hade inga bra svar på lösning och jag pallade inte mecka mer med det. Försöker tänka på att kontrollera det och funkar väl ungeär 97-98% av fallen men visst har det hänt att den hängt sig på natten och däremot stått och spolat i flera timmar..

Tänkte att detta måste var en oneoff, att de fått in klagomål och därefter ändrat design. Att de hade otur när de designade just denna modell. Hehe NOPE, på jobbet har de också IFÖ (annan modell, säkert nyare upplaga då det är rätt nytt kontor) och som också fastnade vid ett tillfälle! Hur är det möjligt? :)

Det är självklart ett tramsigt i-landsproblem som man inte behöver lägga så stor vikt på men är ändå fascinerande att de inte förbättrat sin design så att detta inte ska vara möjligt. Visst kan man säkert skylla på att jag är klantig och inte har det rätta handlaget för att manövrera spolknappen men ändå.

Kanske drivs R&D-avd av ett glatt gäng 25-öresingenjörer, de kanske ”vibe-designar”? :)

Spolknapp på IFÖ toalettstol som ibland fastnar, vilket leder till fortsatt spolning under längre tid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.