P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 911 inlägg
Började droppa lite vid inkommande vatten till VPn när jag gjorde lite andra inkopplingar i källaren så jag stängde av vattnet och tänkte känna lite på kopplingen som då gick av. Shit allt är stängt så vad göra ?
Lyckades rensa gängorna i mässings delen , gjorde rent det som var kvar av gängorna på järndelen och dit med lin och Unipack. Fick gäng och lyckades dra 2 varv och det håller tätt. Fattar inte hur vattnet tagit sig igenom den. Blir till att byta ut lite mer då det nog är en tidsfråga innan något annat går sönder.
Lyckades rensa gängorna i mässings delen , gjorde rent det som var kvar av gängorna på järndelen och dit med lin och Unipack. Fick gäng och lyckades dra 2 varv och det håller tätt. Fattar inte hur vattnet tagit sig igenom den. Blir till att byta ut lite mer då det nog är en tidsfråga innan något annat går sönder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Standard på gamla galvrör , sätts igen allteftersom åren går , och i ditt fall många år , ser nog lite lika ut i dom andra delarna med , böjar och kopplingar sätts först igen sen kommer rören
Finns ingen patenlösning , bara att byta ut
Finns ingen patenlösning , bara att byta ut
Klicka här för att svara
