Jag har haft en vanlig gabiondörr mellan hobbyrummet och garaget, förra vintern drog det lite kallt där så jag bestämde att sätta in en extra dörr. Efter en del undersökning hittade jag en billig dörr på Skånska BV som
ev skulle passa i dörröppningen (betong).
När jag väl fick dörren visade det sig att karmen passade precis förutom att jag var tvungen att slipa av och runda de övre hörnen på karmen. Ingen justermån fanns så karmskruvarnas funktion blev bara för infästning, nu är jag glad att murarna hade en bra dag 1974 och lyckades med att göra öppnigen i våg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder