3 953 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
I tagen att byta villalarm, tips tack!
Ovanstående har löst sig och MAP, dörrmagnet, trådad IR-deckare och två trådlösa dörrmagneter verkar funkar som de ska. Jippie
De zoner som inte används är urkopplade och jag skulle prova koppla till larmet. Men först skulle jag programmera handhavarkoder, då sket det sig :|
Jag behöver en Masterkod, vart hittar jag den? I manualen står att den normalt inte används, hur får man in koderna då? Tacksam för hjälp.
De zoner som inte används är urkopplade och jag skulle prova koppla till larmet. Men först skulle jag programmera handhavarkoder, då sket det sig :|
Jag behöver en Masterkod, vart hittar jag den? I manualen står att den normalt inte används, hur får man in koderna då? Tacksam för hjälp.
Då måste väl samtidigt motståndet mellan NC och Tamper flyttas så att det sitter mellan COM-plinten och Tamper?frohike skrev:
Edit: ändrade plintnamn
Redigerat:
Har du provat 1234?lego skrev:Ovanstående har löst sig och MAP, dörrmagnet, trådad IR-deckare och två trådlösa dörrmagneter verkar funkar som de ska. Jippie![]()
Tack för förtydligandet, misstänkte att det var så när ändringen föreslogs, att de följer med alltså. Har kopplat på "mitt" sätt. Om någon av er vet och har tid, svara gärna på frågeställningen nedan nu medan det är paus i hockeyn! 
EDIT: såg svar efter post, ska prova det!lego skrev:De zoner som inte används är urkopplade och jag skulle prova koppla till larmet. Men först skulle jag programmera handhavarkoder, då sket det sig :|
Jag behöver en Masterkod säger systemet, vart hittar jag den? I manualen står att den normalt inte används, hur får man in koderna utan? Tacksam för hjälp.
Redigerat:
Klicka här för att svara