thomas33 thomas33 skrev:
Mäklaren menade säkert att det var inga problem för honom, om du genomfört köpet!
Säkerligen det med, men han nämnde även att nuvarande svartbygge kommer också lösas inom några dagar samtidigt som han säger att man måste ansöka om bygglov igen.

Några dagar - nytt bygglov?
Snarare några år att reda ut allt..
 
  • Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
J
Det var nog klokt att hoppa av. Hade det varit enkelt att lösa hade det med största sannolikhet varit löst innan huset kom ut till försäljning.
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
J johan_81 skrev:
Det var nog klokt att hoppa av. Hade det varit enkelt att lösa hade det med största sannolikhet varit löst innan huset kom ut till försäljning.
Exakt, så resonerar jag med.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.