3 734 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
Hydraulik / El Motor Problem ?????
Jag tror det börjar bli dags för lite bilder på skapelsen
Ja det kommer när jag fått till allt, Skall ju få till det med den där Automatiska återgången oxså bara .Och det e här kaske folk som har ritning eller bilder på
Mvh Christer Hbg
Ja det kommer när jag fått till allt, Skall ju få till det med den där Automatiska återgången oxså bara .Och det e här kaske folk som har ritning eller bilder på
Mvh Christer Hbg
De ser inte hönan-ägget-problematiken i det resonemanget? Alla svarar med kvalificerade gissningar eftersom ingen vet hur din uppställning ser ut. Om du trollar fram lite bilder ökar både intresset och möjligheten att hjälpa dig med ett par 100%.Kröll skrev:
Tack för svaret PR 95 Kolla överströmningsventilen i riktningsventilen3/8 någonstans sitter en liten insex
skruv med låsmutter skruva in den lite åt gången tills trycket är ca180bar.Fick rätt på det till slut .Det var pumpen som var kass och den var ju Beg .Fick en sprillans ny av killen jag köpte den andra av .Men den ger mer tidigare pumpen gav 14 cc den här Nya 16cc .Och oj vad stark den e fy tussan .Så nu går den kannon bra ,så nu e det Automatiken som skall till.Sen hade jag tänkt lära mej Lägga in Bilder /Ritningar här Om där e fler som vill bygga en lika dan.
Mvh Christer Hbg
skruv med låsmutter skruva in den lite åt gången tills trycket är ca180bar.Fick rätt på det till slut .Det var pumpen som var kass och den var ju Beg .Fick en sprillans ny av killen jag köpte den andra av .Men den ger mer tidigare pumpen gav 14 cc den här Nya 16cc .Och oj vad stark den e fy tussan .Så nu går den kannon bra ,så nu e det Automatiken som skall till.Sen hade jag tänkt lära mej Lägga in Bilder /Ritningar här Om där e fler som vill bygga en lika dan.
Mvh Christer Hbg
Klicka här för att svara