Ja Bax Det tror dom flesta nu som jag snackat med

Pumpen är ju beggad, det kan inte vara så jä--igt att den är kass
Har ringt Leverantören får en Ny Pump ( Ny test )

Jag tror det börjar bli dags för lite bilder på skapelsen

Ja det kommer när jag fått till allt, Skall ju få till det med den där Automatiska återgången oxså bara .Och det e här kaske folk som har ritning eller bilder på
Mvh Christer Hbg

Kolla överströmningsventilen i riktningsventilen3/8 någonstans sitter en liten insex
skruv med låsmutter skruva in den lite åt gången tills trycket är ca180bar.

Kröll skrev:
Jag tror det börjar bli dags för lite bilder på skapelsen

Ja det kommer när jag fått till allt
De ser inte hönan-ägget-problematiken i det resonemanget? Alla svarar med kvalificerade gissningar eftersom ingen vet hur din uppställning ser ut. Om du trollar fram lite bilder ökar både intresset och möjligheten att hjälpa dig med ett par 100%.

Jo jag vet ,men data och jag e ingen bra kombination haaaaaaaaa Måste ju lära mej det ju när jag får tid ju .Klyven skall bara igång först
Mvh Christer

Tack för svaret PR 95 Kolla överströmningsventilen i riktningsventilen3/8 någonstans sitter en liten insex
skruv med låsmutter skruva in den lite åt gången tills trycket är ca180bar.Fick rätt på det till slut .Det var pumpen som var kass och den var ju Beg .Fick en sprillans ny av killen jag köpte den andra av .Men den ger mer tidigare pumpen gav 14 cc den här Nya 16cc .Och oj vad stark den e fy tussan .Så nu går den kannon bra ,så nu e det Automatiken som skall till.Sen hade jag tänkt lära mej Lägga in Bilder /Ritningar här Om där e fler som vill bygga en lika dan.
Mvh Christer Hbg

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.