S Stefan1972 skrev:
och som lite offtopic men som redan nämnts. Varför har du 25A ? Betalar du för det enligt räkningen?

Har man lagt in servisen enl schemat är 25A-säkringarna för något utgående...jag förstår bara inte varför 25 ut och 16 in...sådär gör man om man har GIII i platserna för mätarsäkringar, men klenare för stunden och lägger in en tunnare utgående kabel, för att inte råka översäkra den i framtiden.
 
De tre säkringarna där uppe följde då inte med skåpet från början, utan har satts dit i efterhand av någon anledning. Kanske är de inte i bruk öht.
 
Exakt.
 
Jag kastar in handduken och kallar på elektriker. Tack för alla svar, återkopplar när jag fått klarhet i frågan. Tjing!
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
A adste skrev:
Jag kastar in handduken och kallar på elektriker. Tack för alla svar, återkopplar när jag fått klarhet i frågan. Tjing!
Hur gick det?
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Det var så dumt att jag knappt vill erkänna vad felet var… 2/3 säkringar saknade sina passdelar. Lättfixat åtminstone 😂
 
  • Wow
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.