7 716 läst ·
20 svar
8k läst
20 svar
Huvudsäkring går - förstår inte varför
S Stefan1972 skrev:
Har man lagt in servisen enl schemat är 25A-säkringarna för något utgående...jag förstår bara inte varför 25 ut och 16 in...sådär gör man om man har GIII i platserna för mätarsäkringar, men klenare för stunden och lägger in en tunnare utgående kabel, för att inte råka översäkra den i framtiden.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 839 inlägg
De tre säkringarna där uppe följde då inte med skåpet från början, utan har satts dit i efterhand av någon anledning. Kanske är de inte i bruk öht.
Exakt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
