Vår Diskmaskin (skall försöka återkomma i kväll med typbeteckning), en Huskvarna ca. 5 år gammal. Den har börjat sluka spolglans (och den vill inte gå om det inte fylls på). En full spolglansbehållare räcker typ 4 - 5 diskar. Doseringen har vi alltid haft inställd på min. Tidigare behövde man fylla på ngn. gång var 3e månad eller så.

För mig verkar det som det kanske finns ngn ventil som läcker.

Tänkte kolla om ngn känner igen felet, innan jag disekerar maskinen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.