12 626 läst ·
72 svar
13k läst
72 svar
Husdrömmar: Mästerkocken inreder råvind med proffsigt kök
Otroligt roligt program. Hon hade ju ett driv som fick det mesta att blekna. Kanske okunnig i mycket men, så mycket vilja och en orubblig kompassriktning mot ett klart mål. Finns det, går det bevisligen att åstadkomma storverk. Diskussionerna med snickaren var ju höjdpunkten. "ung tjej lindar luttrad snickare runt lillfingret" HAHA. Suveränt. Hon fick nog betala för det men, hon gav sig inte. Jag kan helt och hållet sätta mig in i hur snickaren kände men, samtidigt var han ju toppen. Kändes som det inte var första gången han stötte på en Alica i sin yrkesbana, mycket snyggt skött.
Själva lägenheten, grymt coolt ställe oavsett hur man ser det. Bra läge och troligen perfekt för henne som verkade vara i farten med det mesta. Personligen tyckte jag "balkongen" var ett lysande drag men, jag hade nog hellre gjort den som mer "rum" och gett lägenheten välbehövliga ytterligare 15m2 men, det är ju inget i framtiden som hindrar att man något annat av det utrymmet. Huvudsaken är att hon som bor där, trivs och är nöjd.
Att sen raljera över hur hon kommit över pengarna känns som överkurs? Spelar det nån roll? Hon kunde göra det. Kul för för henne. Troligen hennes smartaste drag hon gjort i sitt 21 åriga liv. Önskar jag hade haft den prioriteringen när jag var 21.
Själva lägenheten, grymt coolt ställe oavsett hur man ser det. Bra läge och troligen perfekt för henne som verkade vara i farten med det mesta. Personligen tyckte jag "balkongen" var ett lysande drag men, jag hade nog hellre gjort den som mer "rum" och gett lägenheten välbehövliga ytterligare 15m2 men, det är ju inget i framtiden som hindrar att man något annat av det utrymmet. Huvudsaken är att hon som bor där, trivs och är nöjd.
Att sen raljera över hur hon kommit över pengarna känns som överkurs? Spelar det nån roll? Hon kunde göra det. Kul för för henne. Troligen hennes smartaste drag hon gjort i sitt 21 åriga liv. Önskar jag hade haft den prioriteringen när jag var 21.
Mycket fin renovering! Även om jag vill att det ska bli färre regler så var fallskyddet ej godkänt. När hon stapplade ut i högklackat på taket kände man verkligen att det här är en pippi L typ vilket inte är nån nackdel, behövs fler av den sorten