Ja, som rubriken säger; Hur får man till en vettig ventilation och luftomsättning med dom här förutsättningarna?
Jag har funderat på ett FTX-aggregat placerat i förrådet till vänster på övre plan (ovanför badrummet). Problemen jag ser framför mig är:
- Hur får man rotation på luften i stora salen med 8 meter takhöjd och läktare på tre sidor?
- Ska man dra frånluft från 'pannrummet' längst till höger på nedre plan så blir det typ 28 meter rör. Är det något problem?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder