M majao #1 Medlem · 1 inlägg 28 mar 16:10 majao Medlem 1 inlägg 28 mar 16:10 #1 Asbest? Sitter på väggen inuti (skrubb) mot utsidan av huset. Verkar vara försök till isolering? Luckan mäter ca 15x15 cm. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #asbest
Asbest? Sitter på väggen inuti (skrubb) mot utsidan av huset. Verkar vara försök till isolering? Luckan mäter ca 15x15 cm.
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 23 281 inlägg 28 mar 17:28 fribygg Medlem Östergötland 23 281 inlägg 28 mar 17:28 #2 Ta bort lite och prova om det brinner, asbest är obrännbart
SC Aero #3 Verktygstokig · Östergötland · 1 101 inlägg 28 mar 22:34 SC Aero Verktygstokig Östergötland 1 101 inlägg 28 mar 22:34 #3 Ser ut som träullit
pjgb #4 Renoverare · Stenhamra · 1 367 inlägg 28 mar 23:08 pjgb Renoverare Stenhamra 1 367 inlägg 28 mar 23:08 #4 Tycker det ser ut som rötter. Något som växt in genom luckan som ser ut att finnas där?
hisingisland #5 Medlem · 8 inlägg 31 mar 06:52 hisingisland Medlem 8 inlägg 31 mar 06:52 #5 SC Aero skrev: Ser ut som träullit Ett monster som äter sig ut genom väggen?! 👹
Mat Lars #6 Medlem · 3 inlägg 31 mar 07:22 Mat Lars Medlem 3 inlägg 31 mar 07:22 #6 Ser konstigt ut. Kanske asbest. Men riv ut det med mask om det skrämmer er
GoC #7 Medlem · 4 405 inlägg 31 mar 08:29 GoC Medlem 4 405 inlägg 31 mar 08:29 #7 Jag håller också på att det är något som växt där bakom luckan.