Hur tycker ni den här källaren ser ut? Det luktar inget speciellt och känns inte fuktigt att gå ner i. Men mer tränade ögon kanske ser något monster. (Bortse från pumpen som jag vet är en relik)
Fuktgenomslag på väggar. Träreglar direkt mot väggen, bokhyllor och bôs av organiskt material är inte lämpligt att ha här. Ser heller ingen brunn, hur tömmer man hydroforen?