Så här kör jag in min ved, körde tidigare in det på pall med lastmaskin men tycker detta är enklare, går snabbare då man inte behöver lava veden som man måste göra på pallen.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.