F _Fredrik_R #16 Medlem · 51 inlägg 16 jul 2021 08:38 _Fredrik_R Medlem 51 inlägg 16 jul 2021 08:38 #16 Jag beställde ventilen men fick tyvärr inte rätt artikel. Eller jag tror ventilen är rätt men det satt fel klämringskoppling på (10mm rör). Men hur är det med denna plana ände på bilden, är den kompatibel med klämringskopplingen som satt på? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder 3/8 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder 15
Jag beställde ventilen men fick tyvärr inte rätt artikel. Eller jag tror ventilen är rätt men det satt fel klämringskoppling på (10mm rör). Men hur är det med denna plana ände på bilden, är den kompatibel med klämringskopplingen som satt på? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder 3/8 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder 15
F _Fredrik_R #17 Medlem · 51 inlägg 22 jul 2021 11:48 _Fredrik_R Medlem 51 inlägg 22 jul 2021 11:48 #17 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Krilleman skrev: Det skulle jag inte lagt energi på, kör på mitt förslag enligt ovan. Det kommer fungera kalasbra! Det gick bra att få isär det hela. Nu är ventilerna på plats. Tack för hjälpen!
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Krilleman skrev: Det skulle jag inte lagt energi på, kör på mitt förslag enligt ovan. Det kommer fungera kalasbra! Det gick bra att få isär det hela. Nu är ventilerna på plats. Tack för hjälpen!