Jag har en gammal kontaktor från 60-talet som styr alla värme-elementen i huset.
Jag behöver byta rumstermostat och är osäker på hur stor ström termostaten måste klara av. Någon som vet i runda tal vad en typisk styrström för en 10kW kontaktor kan vara? Jag kan inte hitta något märkning på själva kontaktorn.