2 027 läst ·
63 svar
2k läst
63 svar
Hur står sig de nya slinglösa Husqvarna?
Jag har stängt av AI vision. Den väjer fortfarande för stora objekt, men nu får den köra över alla mindre saker. När den väjer för maskrosor, men inte för påskliljorna, då är den rätt meningslös. Skillnaden var iofs att påsklinljorna var gröna (de hade inte slagit ut) och maskrosen gul (de slår ju ut direkt).AndersMalmgren skrev:
Igelkottar finns inte här då vi har grävling, så jag vet inte riktigt varför jag skall ha på AI vision alls. Kanske får slå på den när äpplena börjar falla.
Renoverare
· Stockholm
· 20 863 inlägg
Jag kör oxå helt gps och HQ cloud som är gratis på klipparens livstidAndersMalmgren skrev:
HQ epos på nya VE Nera funkar klockrent, här behövs ingen extern RTK
Så att dom ligger efter där har du tyvärr fel, du ska inte tro på allt du läser online, tror det gör man i kyrkan!!!!!
Men att mammuten ligger efter i mjukvaran BIG TIME, är fakta.
Kolla upp det du online 🤣
Renoverare
· Stockholm
· 20 863 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 863 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 863 inlägg
Lite 2020 att ha en gräsklippare som måste vara uppkopplad för att navigera. Min gör det hur bra som helst helt utan netRTK eller GPS och kass wifi över nästan hela gräsmattanBaba_yaga skrev:
Tre år full uppkoppling med video och allt, för att klippa är gratis även därefter som jag förstått det. Om nu företaget överlever vill säga.Baba_yaga skrev:
Men på 4G är det inte många bilder per sekund som levereras vid visning av video. På WiFi är den riktigt bra.
Renoverare
· Stockholm
· 20 863 inlägg
Ge dig för fanAndersMalmgren skrev:
Var har jag sagt att min HQ har netRTK?
Du är nöjd med din kines och jag är nöjd med min HQ
Men kom inte med idiotiska påståenden som att jorden är platt anno lite 2020
Skärp dig för fan