S
Kan under tiden meddela att båtprylen jag sökte var en hyttventil. Kostar skjortan att köpa ny, men Tackel & Tåg på Skeppsholmen i Sthlm har ett digert sortiment av gamla sådana. Dock är inte heller de gratis.

S
koff koff skrev:
Skulle du inte kunna sätta en sådan här i hålet?

[länk]

Verkar finnas i liknande metall också:
[länk]
Missade att det fanns vit plast också--den får det nog bli på stora hålet, det är svårt att slipa och fixa ribborna fint där eftersom hålet spänner flera ribbor. Har inte riktigt vägarna förbi Bauhaus närmaste tiden men väl biltema så jag testade med att modda ett frånluftdon jag hittade där. Lite väl kejserligt kanske...vroom!

• Modifierat frånluftsdon i krom monterat på trävägg för att täcka stort hål över flera ribbor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Trollskidan och 3 till
  • Laddar…
S fiar4387 skrev:
Lite väl kejserligt kanske...vroom!
Nja, ser väl mest ut som en vattenskål till hund eller katt :crysmile:

• Gilla
  • Haha
rampante och 1 till
  • Laddar…
1.80? Är det med eller utan klackar?

S
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Nja, ser väl mest ut som en vattenskål till hund eller katt :crysmile:
Det var en träffande beskrivning!

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
S
Nyfniken Nyfniken skrev:
1.80? Är det med eller utan klackar?
Med förstås, annars faller hela konceptet!

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
S fiar4387 skrev:
Missade att det fanns vit plast också--den får det nog bli på stora hålet, det är svårt att slipa och fixa ribborna fint där eftersom hålet spänner flera ribbor. Har inte riktigt vägarna förbi Bauhaus närmaste tiden men väl biltema så jag testade med att modda ett frånluftdon jag hittade där. Lite väl kejserligt kanske...vroom!
Wow, kul att du gick på min linje. Den kanske går att sprejmåla i en mer behaglig kulör om du tycker det blir pråligt. Typ matt svart, eller någon neutral grå. :)

S fiar4387 skrev:
Med förstås, annars faller hela konceptet!
Är det ett särskilt koncept att hon ska duscha i högklackat?

S
Mjo, det var kanske det på planeringsstadiet, men ännu har det tyvärr inte hänt! Kanske framförallt för att stigen dit inte lirar med stilettklackar...

Ställ dit ett par högklackade nere i uteduschen, som kan klivas i på plats istället vetja

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.