Fritidshuset har kompletterats med ett uterum som invändigt kommer bli målat med Herdins panelvitt. Men hur ska resten se ut? Huset målades för tre år sedan och jag vill inte måla om fasaden just nu men kan tänka mig att göra om foder och vindskivor. Taket blir svart bandtäckt plåt, huset i övrigt är som synes ett typiskt 70-talsbygge.
Vad hade du gjort? Vilka färger och var?