Behövde montera av badkarsblandaren.
Förstår mig inte riktigt på anslutningen på väggen.
Hur sätter jag tillbaka detta utan att skada tätskikt eller fästen?
Det är konformade silvriga delarna är ju lösa. Är de gängade invändigt och skall skruvas på det som skjuter ut från väggen?
Lyckas heller inte få av de mässingsformade delarna för att inspektera.
Förstår mig inte riktigt på anslutningen på väggen.
Hur sätter jag tillbaka detta utan att skada tätskikt eller fästen?
Det är konformade silvriga delarna är ju lösa. Är de gängade invändigt och skall skruvas på det som skjuter ut från väggen?
Lyckas heller inte få av de mässingsformade delarna för att inspektera.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På samma sätt som du skruvade bort dom 🤷♂️P plan-g skrev:Behövde montera av badkarsblandaren.
Förstår mig inte riktigt på anslutningen på väggen.
Hur sätter jag tillbaka detta utan att skada tätskikt eller fästen?
Det är konformade silvriga delarna är ju lösa. Är de gängade invändigt och skall skruvas på det som skjuter ut från väggen?
Lyckas heller inte få av de mässingsformade delarna för att inspektera.
[bild][bild]
Inget som sitter i en blandare är en engångsgrej.P plan-g skrev:
Vad menar du med tätskikt? Den sitter förhoppningsvis bakom kaklet.
Däremot så sitter en tätning på båda sidorna. Den blåa/gröna ringen är en tätning som borde vara lite mjuk.
Klicka här för att svara