Halloj.
Mitt första inlägg -ber om ursäkt om det hamnar fel.
Hur hade ni placerat gardinskenan i taket? Från vägg till vägg eller att den sitter lika mycket på höger och vänster om fönstret?
Och vilken gardinskenan är bäst? Jag tycker inte om Ikeas då den fastnar ofta i skarven.
 
  • Vardagsrum med stort fönster, julstjärna hängande, utsikt mot snötäckt trädgård och soffhörna med växtarrangemang.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har själv kört med ikeas som jag är nöjd med. Vägg till vägg med släpp på någon cm på ena sidan så man får upp rullarna och stoppet.
 
  • Gilla
Jojo10
  • Laddar…
putte22 putte22 skrev:
Har själv kört med ikeas som jag är nöjd med. Vägg till vägg med släpp på någon cm på ena sidan så man får upp rullarna och stoppet.
Tack snälla 😊
 
  • Gilla
putte22
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.