Halloj.
Mitt första inlägg -ber om ursäkt om det hamnar fel.
Hur hade ni placerat gardinskenan i taket? Från vägg till vägg eller att den sitter lika mycket på höger och vänster om fönstret?
Och vilken gardinskenan är bäst? Jag tycker inte om Ikeas då den fastnar ofta i skarven.
Mitt första inlägg -ber om ursäkt om det hamnar fel.
Hur hade ni placerat gardinskenan i taket? Från vägg till vägg eller att den sitter lika mycket på höger och vänster om fönstret?
Och vilken gardinskenan är bäst? Jag tycker inte om Ikeas då den fastnar ofta i skarven.
Klicka här för att svara
