Jag ska börja isolera vinden på vårt garage och blev snabbt osäker på hur man ska lägga isoleringsskivorna vid en regel som syns på bilden. Ska man bara lägga rakt över eller ska man skära till så att det passar i respektive fack och sen lägga en passbit ovanpå regeln?
Tack på förhand för kloka råd!