Har ju råkat ut för en fuktskada i badrummet och nu har de börjat riva ur eländet. Men det var tvunget att asbestsaneras då det tydligen fanns asbest i kaklet.
Tycktes ta en himla tid att få ner allt när det väl var uppriggat med luftsluss. Hur går de till väga egentligen? Sågar de bort kakelbitar eller knackar de bort dem? Sen var det nått som skulle torka i 4 timmar efter arbetet, vad var det?
Var ju inte i tid att fråga de som utförde arbetet just..