Otroligt läckra lister! (y) Och kul att du fick dem så fina. Med maskin hade du kunnat få dem spegelblanka...men det kanske inte är önskvärt i den här applikationen iofs.

Det är fantastiskt vad fina grejer de gjorde "förr"! :giggle:
 
optimum rolri skrev:
Snygga lister och snyggt jobb (y)
Man tackar!
 
P Paxman skrev:
Otroligt läckra lister! (y) Och kul att du fick dem så fina. Med maskin hade du kunnat få dem spegelblanka...men det kanske inte är önskvärt i den här applikationen iofs.

Det är fantastiskt vad fina grejer de gjorde "förr"! :giggle:
Kul att höra!

Ja verkligen fina grejer, en ynnest att de finns kvar och inte slängts ut nån gång i renoveringsiver.
 
  • Gilla
Paxman
  • Laddar…
Ja, tänk vad mycket vackert som hamnat i containers när allt ska vara "nytt och fräscht". Jag är mycket mer för byggnadsvård och försöker behålla/återställa huset till original 60-talskänsla. Tar vi bort något som är original av praktiska skäl sparar vi allt som går att förvara på vinden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.