70 mm.. låter lite lite tycker jag.. i nybyggen är det väll 200 mm som är standard om jag inte minns fel.. så du kan nog slänga på lite mera ja.. inte överdriva.. men om du ändå ska göra om fasaden så..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.