Svårt att se men gissningsvis finns där fjäderklämmor för att montera ledarna i. Jag måste säga att innanmätet ser lite udda ut, speciellt för ett ABB. Hur mycket har du egentligen tagit isär? Du pratar dessutom om L och N, jag hoppas att du har en jordledare också, som är inkopplad. Annars kan du inte använda detta uttag eftersom det är jordat.
Välkommen till forumet!
Välkommen till forumet!
Det är jordat. Finns i mitten för gulgrön. Frågan är om man ska lägga i tvinnad kadelerna den blåa o svarta i de andra. Har bara 1 av varig att tillgå. Ska man sätta i någon av de pyttismå hål o klämma i ?tommib skrev:
Svårt att se men gissningsvis finns där fjäderklämmor för att montera ledarna i. Jag måste säga att innanmätet ser lite udda ut, speciellt för ett ABB. Hur mycket har du egentligen tagit isär? Du pratar dessutom om L och N, jag hoppas att du har en jordledare också, som är inkopplad. Annars kan du inte använda detta uttag eftersom det är jordat.
Välkommen till forumet!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du ska inte tvinna några kardeler, du ska bara sticka in dem rakt in, en per "grupp". Att det finns två anslutningar på varje ställe är för att du ska kunna vidarekoppla. Skala enligt anvisningen, brukar vara 10-12 mm och det ska finnas en anvisning någonstans på uttaget.
Detta fungerar bara om det är FK eller EK men uttaget ska inte heller monteras på RK/MK.
Detta fungerar bara om det är FK eller EK men uttaget ska inte heller monteras på RK/MK.
Klicka här för att svara

