2 262 läst ·
24 svar
2k läst
24 svar
hur många dvärgbrytare kan man ha? mot 3 fas
står faktiskt inte. min polare prata om det står men har 3 fas till spisen. att det är byggt 1965 så ja men kablarna ser fin ut det va bara eluttaget som va inte helt 100 presis.R roli skrev:
Det e klart..jag vill inte pilla hade vart bättre ha ny elcentral å allt..så känner jag med det inget jag ger mig på det inget ja kan eller vill. men som det rummet som jag ska dator i ska går på samma säkring som badrummen två st plus ett sovrum och klädkammare. känns lätt kan bli problem om någon sätter gång grejer i 3 sovrummet plus någon kör något mer i badrummet. vill safa... därför hade varit lämpligt fördela rumen mer på separata säkringar om det ändå går jag kan inte just den biten. men fattar man måste dra en del nytt. sen är jag INTE intresserad av ha jord.då det ganska onödigt om titta på allt man kopplar så som säljs är sällan behov av jord. då det är jordad i själv i dag då industri valt had det så.E elmont skrev:
Det borde väl stå på din elräkning vad du har för el abonnemang eller är det så att elen kanske ingår i hyran?T ThiasGbg skrev:
Klicka här för att svara