N nabusken #1 Medlem · 5 inlägg 26 maj 2025 17:37 nabusken Medlem 5 inlägg 26 maj 2025 17:37 #1 Se bild. Fått loss brun och blå men hur tusan får jag loss sista? Hittar inga skruv och den vita ”spaken” som jag antar ska lossa fjädern gör ingenting vad jag får till iallafall. Hjälp!! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #elkontakt #kabel #kabelhus
Se bild. Fått loss brun och blå men hur tusan får jag loss sista? Hittar inga skruv och den vita ”spaken” som jag antar ska lossa fjädern gör ingenting vad jag får till iallafall. Hjälp!!
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 993 inlägg 26 maj 2025 18:01 Demmpa Husägare Kalmar 25 993 inlägg 26 maj 2025 18:01 #2 Tryck plastflärpen som grön pil pekar på nadåt/innåt i blå pils riktning, Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Tryck plastflärpen som grön pil pekar på nadåt/innåt i blå pils riktning, Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder