Hur hade ni gjort med den inre regeln till altantaket? fäst den i väggen bara med expanderbult? Alt. 1 Eller stolpar och regel? Alt. 2 Bifogar bilder. Bilderna är inga mästerverk men ni kanske förstår tanken
.
Ska ligga kanalplast på taket. Måtten är: 4m bredd och 3.80 djup. Kom med lite visa råd till mig.
/Ecke
Ska ligga kanalplast på taket. Måtten är: 4m bredd och 3.80 djup. Kom med lite visa råd till mig.
/Ecke
Låter troligt att det är lättbetong. Jag skulle gjort enligt alt 1, använd gummiexpander eller liknande som ger ett jämttryck en bit in.Ecke16 skrev:
http://www.byggbeskrivningar.se/dimensionering
Här är en bra tjänst där du kan knappa in dina mått och få exakt svar
Här är en bra tjänst där du kan knappa in dina mått och få exakt svar
Klicka här för att svara

