Hej,
Har träfasad som förmodligen är + 100 år och original. Dock har jag en hel del hål och mindre skador som jag undrar om man kan laga på något sätt utan att byta ut träet.
Typ fylla upp med något, som fogskum eller liknande. Viktigt dock att man ska kunna måla över sen med falu rödfärg och bra att veta är att i väggen är det sågspån som enda isolering
Bifogar några bilder.