K kristinaogeborg #1 Medlem · 3 inlägg 16 maj 12:03 kristinaogeborg Medlem 3 inlägg 16 maj 12:03 #1 Jag har flyttat på en gardinstång och det har blivit små hål ca 1 cm och skulle vilja laga dom med det som finns hemma. Går det att blanda mjöl, havregryn och trälim?🫣 #gipsvägg #hål #laga
Jag har flyttat på en gardinstång och det har blivit små hål ca 1 cm och skulle vilja laga dom med det som finns hemma. Går det att blanda mjöl, havregryn och trälim?🫣
tveksamt #2 Husägare · Uppsala · 7 108 inlägg 16 maj 13:48 tveksamt Husägare Uppsala 7 108 inlägg 16 maj 13:48 #2 Varför kladda med sånt hemmafix som knappast blir varken snyggt eller bra? En liten tub spackel kostar inte många kronor.
Varför kladda med sånt hemmafix som knappast blir varken snyggt eller bra? En liten tub spackel kostar inte många kronor.
F fribygg #3 Medlem · Östergötland · 23 953 inlägg 16 maj 14:09 fribygg Medlem Östergötland 23 953 inlägg 16 maj 14:09 #3 Spackel eller latexfog. Är det en trävägg kan du kanske limma träplugg i hålen om du har trälim.
K kristinaogeborg #4 Medlem · 3 inlägg 16 maj 19:45 kristinaogeborg Medlem 3 inlägg 16 maj 19:45 #4 tveksamt skrev: Varför kladda med sånt hemmafix som knappast blir varken snyggt eller bra? En liten tub spackel kostar inte många kronor. Därför det har jag hemma. Men nu hittar jag inte limmet så jag får lugna ner mig lite.
tveksamt skrev: Varför kladda med sånt hemmafix som knappast blir varken snyggt eller bra? En liten tub spackel kostar inte många kronor. Därför det har jag hemma. Men nu hittar jag inte limmet så jag får lugna ner mig lite.
K kristinaogeborg #5 Medlem · 3 inlägg 16 maj 19:46 kristinaogeborg Medlem 3 inlägg 16 maj 19:46 #5 F fribygg skrev: Spackel eller latexfog. Är det en trävägg kan du kanske limma träplugg i hålen om du har trälim. Det är enkelgips.
F fribygg skrev: Spackel eller latexfog. Är det en trävägg kan du kanske limma träplugg i hålen om du har trälim. Det är enkelgips.
Claes Sörmland #6 Medlem · 33 591 inlägg 16 maj 20:21 Claes Sörmland Medlem 33 591 inlägg 16 maj 20:21 #6 Köp ett litet paket gips.