butangasen visade sig vara slut i brännaren, men det fixade jag idag. Dock var det svårare än jag tänkt, tennet ville liksom inte rinna ned. Men först verkade skruven ändå ha fastnat, men så lossnade den när jag skruvade i dragringen (det var en del motstånd). Jag skall försöka igen imorgon

.