Hej,
Jag har köpt mig ett fint gammalt 25l höganäskrus med tappkran som alternativ till vattenförsörjning då vårt torp saknar rinnande vatten. Problemet är att det rinner mycket snålt och när jag skruvade på tappkranen så gick det till slut av. Se bilder. Min fråga är hur jag på bästa sätt lagar detta? Alternativt byter ut hela tappkranen mot ett nytt?
Ps. Vet inte riktigt om detta är rätt forum men alla här har kommit med kloka råd hittills.