Hej! Jag beställde en taklampa från MIO och jag tror det heter ojordad dubbelisolerad alltså själva anslutningssytemet.
Min fråga är kopplar jag denna lampa till ett DCL uttag.
Tack!
Min fråga är kopplar jag denna lampa till ett DCL uttag.
Tack!
Klicka här för att svara


