2 023 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Hur koppla detta? har totalt hjärnsläpp.
Hej.
Jag har kopplat in elen i min friggebod, men har stött på ett problem.
Där elen går in i huset och ska kopplas till 2 st knappar har jag kört fast totalt.
Jag har kopplat in 3 st dubbeluttag i hörnorna samt lamputtag i taket.
Nu tänkte jag höra med er ifall ni vet någon lösning på detta?
Jag har kunskap nog att göra detta, men har bara kört fast och behöver lite hjälp att fixa till det sista.
Mvh Jonny
Bild över problemet.

Jag har kopplat in elen i min friggebod, men har stött på ett problem.
Där elen går in i huset och ska kopplas till 2 st knappar har jag kört fast totalt.
Jag har kopplat in 3 st dubbeluttag i hörnorna samt lamputtag i taket.
Nu tänkte jag höra med er ifall ni vet någon lösning på detta?
Jag har kunskap nog att göra detta, men har bara kört fast och behöver lite hjälp att fixa till det sista.
Mvh Jonny
Bild över problemet.
Jag har anlitat en elektriker som har dragit en kabel i backen mellan befintligt proppskåp i huset ut till friggebodarna.
Och ja, jag visste att dom liksom skulle kopplas ihop, men det jobbiga vart när knapparna ska vara med i bilden, och nej! jag tänker inte löda sladdarna, kommer självklart använda riktiga grejer för ändamålet.
Mvh Jonny.
Trode folk på detta forum skulle vara skyssta och liksom hjälpa en. visst fick jag hjälp men även en hel del kritik...
Och ja, jag visste att dom liksom skulle kopplas ihop, men det jobbiga vart när knapparna ska vara med i bilden, och nej! jag tänker inte löda sladdarna, kommer självklart använda riktiga grejer för ändamålet.
Mvh Jonny.
Trode folk på detta forum skulle vara skyssta och liksom hjälpa en. visst fick jag hjälp men även en hel del kritik...
Klicka här för att svara