Hej !
Jag har ett väldigt välisolerat enplanshus (86) med vidbyggt garage.
Tänkte nu inreda delar av garaget.
Husets isolering: Ca 70 cm på vinden och 30 cm i vägg.
Garaget har 20 cm vanlig gul isolering på vind och 10 i vägg.
Hur tycker n man skall komplettera?
En tanke:
Riva bort gips i garage och regla ut 10 cm så det blir 20cm
Lägga på 30 cm Lösull ovanpå den befintliga isoleringen på vinden.
Måste man ta bort pappen som sitter överst isåfall?
Bättre förslag ?
Tack
/Peter