5 470 läst ·
10 svar
5k läst
10 svar
Hur i hela friden använder jag dosmagneter?
Vet inte riktigt hur jag ska göra
Men jag är här för att hjälpa dom har problem
Du har hål in one
Sätt in dom i alla dosor 75 och 80 om det brhövs , sedan skruvar du upp skivan på dom ställen
som det går
På med magneten , känn att den sitter mitt för bara borra
Men jag är här för att hjälpa dom har problem
Du har hål in one
Sätt in dom i alla dosor 75 och 80 om det brhövs , sedan skruvar du upp skivan på dom ställen
som det går
På med magneten , känn att den sitter mitt för bara borra
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 888 inlägg
Och har du inga hole-in-one dossökare kan du smeta ketschup eller nåt på dosringen, trycka dit skivan för markering och borra efteråt.
Produkter som diskuteras: "hole-in-one"
Hole-in-One
Hole In One underlättar arbetet med att montera plattor och paneler över el- och VVS-dosor genom sitt patenterade magnetsöksystem. Systemet är designat för att göra det enklare att hitta och montera dolda el- och VVS-dosor, och är särskilt
Läs mer
Eller så ställer du upp en krysslaser vinkelrätt ut från väggen, rikttar in den mot centrum i dosan, ställer dit gipsskivan o borrar i krysset. Det trivket funkar tyvärr bara för en dosa i taget. Men det går att trixa till det oxå.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 301 inlägg
Eller så mäter du och borrar innan du sätter upp skivan.
Korrekt.
Den va bra, har jag inte tänkt på. Kommer att praktiseras i framtiden!K Keld skrev:
Nja, du tänker fel. Är det fler doshål som måste göras är det en indirekt uppmaning att köpa fler krysslasrar. Mer verktyg åt folket!K Keld skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden