Hej,
jag har fyllt några hål med snigeldynamit och nu har det blivit utblåsning i vissa av dem. Jag undrar om det är något särskilt man bör göra innan man fyller på igen.
Min tanke är att borra om hålen i morgon och sedan fylla på igen, men jag vill gärna veta om detta är rätt tillvägagångssätt och hur lång väntetid som rekommenderas.
Tack på förhand.