Hej,
jag har fyllt några hål med snigeldynamit och nu har det blivit utblåsning i vissa av dem. Jag undrar om det är något särskilt man bör göra innan man fyller på igen.


Min tanke är att borra om hålen i morgon och sedan fylla på igen, men jag vill gärna veta om detta är rätt tillvägagångssätt och hur lång väntetid som rekommenderas.


Tack på förhand.
 
J
M Micheal Swiggs-Malmevik skrev:
Hej,
jag har fyllt några hål med snigeldynamit och nu har det blivit utblåsning i vissa av dem. Jag undrar om det är något särskilt man bör göra innan man fyller på igen.


Min tanke är att borra om hålen i morgon och sedan fylla på igen, men jag vill gärna veta om detta är rätt tillvägagångssätt och hur lång väntetid som rekommenderas.


Tack på förhand.
Här står det lite kring dina frågor..

https://www.finja.se/storage/ma/03c...A1466/Arbetsanvisning Snigeldynamit_AA_sv.pdf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.