MTech #16 Medlem · Västra Götalands län · 1 073 inlägg 1 jan 2016 09:40 MTech Medlem Västra Götalands län 1 073 inlägg 1 jan 2016 09:40 #16 Jo en luftpump skall in på sikt, det hade varit klockrent! Angående taket så har du helt rätt, jag har skrivit helt fel ovan! Jag vill ha minst 40mm där! Mesta värmen går ju uppåt!
Jo en luftpump skall in på sikt, det hade varit klockrent! Angående taket så har du helt rätt, jag har skrivit helt fel ovan! Jag vill ha minst 40mm där! Mesta värmen går ju uppåt!