Jo en luftpump skall in på sikt, det hade varit klockrent!
Angående taket så har du helt rätt, jag har skrivit helt fel ovan! Jag vill ha minst 40mm där!
Mesta värmen går ju uppåt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.