1 060 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hur hade ni byggt platta...?
Vi ska gjuta en isolerad platta ca 26 m2 för ett blivande uterum. Min fundering är att jag vill förbereda för vattenburen golvvärme i plattan. Vad är bäst? att gjuta in detta i plattan eller hellre lägga lågbyggande LK system? Jag hade helst tänkt mig putsad glättad betong som golvyta och då går LK lite bort.
När du ändå ska göra en ny platta så är det ju lätt att lägga ner slangen innan gjutning.
Jag najade fast slang med najmaskin direkt på armeringsnätet. Tog bara ett par timmar själv på 120m2
Jag najade fast slang med najmaskin direkt på armeringsnätet. Tog bara ett par timmar själv på 120m2
Klicka här för att svara