2 960 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
hur fäster jag handfatporslinet på kommoden, silikonpunkter?
Finns det någon i dagens "slit och släng"-samhälle som bara byter själva porslinet. Och om nu det skulle gå sönder, hur många inredningstidningar har inte allas damer bläddrat i? Självklart ska det då byggas efter den senaste trenden.Paul-Staffanstorp skrev:
Och ja, jag har bytt ett porslin som jag dragit fast med "ränder". Lämplig "rakbladstyp"-kniv behövs.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 988 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 988 inlägg
Ganska lätt att det t.ex faller något i vasken som skadar den och kanske vill man då inte behöva byta allting 
Finns det någon risk för ett 3e världskrig som skulle göra att den lossnade om man "bara" sätter den med några punkter Silicon då ?

Självfallet går det att ta loss oavsett mängden Silicon men jag syftade mer till vad som var tillräckligt för att den ska ligga stabilt.
Finns det någon risk för ett 3e världskrig som skulle göra att den lossnade om man "bara" sätter den med några punkter Silicon då ?
Självfallet går det att ta loss oavsett mängden Silicon men jag syftade mer till vad som var tillräckligt för att den ska ligga stabilt.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Kullrig träskruv 4,0x20 mm fäster inte i obehandlad panel 22 mm.
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur fäster jag ugnsluckan på en Cylinda
Vitvaror -
Hur fäster man trallplankor som trappor i ett vangstycke i metall?
Altan & Uteplats -
sladdarna fäster inte i min Schneider renova-strömbrytare
El -
Bastulist, hur fäster man denna
Bastu