nikasp nikasp skrev:
Då ser du dåligt. Har häckat här i 21 år nu och visst frågas det om sånt men där har du fel.
jag folk startar en tråd men enda svaret folk får är "sånt får man inte göra själv anlita nån"

M maria01 skrev:
white trash är ju dom som gör allt på husen själva men medelklassen och överklassen anlitar folk

själv har jag rrenoverat 2 hus och byggt ett helt själv med el och vvs med har inte anlitat nån mer en hyra in en grävmaskin till fibern
Du är med andra ord helt OTROLIGT trashig, enligt egen definition? Är det alltså riktigt illa, typ i nivå med din förmåga att uttrycka dig?

• Haha
  • Gilla
TobiasStockholm och 1 till
  • Laddar…
H HJ-C skrev:
Du är med andra ord helt OTROLIGT trashig, enligt egen definition? Är det alltså riktigt illa, typ i nivå med din förmåga att uttrycka dig?
jag jag tillhör nog white trash om vi skulle fråga dig

M maria01 skrev:
jag jag tillhör nog white trash om vi skulle fråga dig
Det var din definition. I samma inlägg som din beskrivning av dig själv.

Min definition av WT har inget eller ytterst lite med hus och renoveringar att göra.

Alfredo Alfredo skrev:
"Forumet på Byggahus.se är till för konsumenter dvs privatpersoner, som bygger eller renoverar. Här byter vi erfarenheter, tar och ger råd."

Från reglerna.
Där har du en bra definition! Stämmer helt med min bild att forumet är riktat mot folk som vill ”hemmafixa” och stärker min poäng att maria01 kastar sten i glashus när Åkersberga kallas white trash-håla

• Haha
  • Gilla
TobiasStockholm och 1 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
jag folk startar en tråd men enda svaret folk får är "sånt får man inte göra själv anlita nån"
Visst finns sådana svar men de är i minoritet.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
P Project Mellangården skrev:
Där har du en bra definition! Stämmer helt med min bild att forumet är riktat mot folk som vill ”hemmafixa” och stärker min poäng att maria01 kastar sten i glashus när Åkersberga kallas white trash-håla
bor du själv i åkersberga?

• Haha
Project Mellangården
  • Laddar…
M maria01 skrev:
bor du själv i åkersberga?
Lidingö, så nästan lika långt bort

• Gilla
maria01
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Lidingö, så nästan lika långt bort
Frågan är om det inte tar längre tid till gåshaga om man fastnar i tågövergångar och bakom epatraktorer och allt vad det heter. Åkersberga kan man iaf köra fort till hela vägen.

Redigerat:
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Frågan är om det inte tar längre tid till gåshaga om man fastnar i tågövergångar och bakom epatraktorer och allt vad det heter. Åkersberga kan man iaf köra fort till hela vägen.
Tur att man inte bor i Gåshaga då ☺️

A atomlab skrev:
Du har inte åkt ut till Åkersberga en eftermiddag runt 16-17…

S
P Project Mellangården skrev:
Tur att man inte bor i Gåshaga då ☺️
Gåshaga, området man sanerade från sopor och fyllde med nya... :D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.