95 036 läst ·
582 svar
95k läst
582 svar
Hur fasiken kommer vi överens om vart man ska bo?
Varför inte använda forumägarnas definition och beskrivning av forumet?P Project Mellangården skrev:
Medlem
· Halland
· 4 604 inlägg
Fast el och VVS nämndes inte för grävare, endast fiber.A Anders_Nilsson skrev:
Känns väldigt bekant. SÅ ser det ut i mina föräldrars före detta sommarstuga. Den är murad på berget, men det är riktigt jobbigt stenskrovel från istiden så fort man kommer längre in på tomten.A Anders_Nilsson skrev:
Medlem
· Halland
· 4 604 inlägg
Mina föräldrar byggde en sommarstyga runt 1970 på det sättet. Högst upp på kullen var det en skärning som en miniatyr dalgång genom berget som blev källare och så grundmurar på ömse sidor. Var bara sommarvatten annars hade de fått spränga för serviserna.pacman42 skrev:
Vi hade bara sommarvatten också. När man var där på vintern så fanns det ju snö...A Anders_Nilsson skrev:
Det är väl nått du får ta med forumägarna efter semesterperioden om du inte lyckats förstå vad de menar på egen hand innan dess.P Project Mellangården skrev:
Nej, det var du som sa föreslog att forumägarnas definition skulle användas. Om du inte ens själv kan redogöra för definitionen, känns din ursprungliga kommentar inte riktigt on point.F fribygg skrev:
Sen behöver nödvändigtvis inte omvärlden uppfatta ett forum på samma sätt som ägarna.
Jag anser inte att detta är nått hatverksforum eller hantverkarforum, forumägarna kanske definierar det så i framtiden men nu är det väl ett forum för oss privatpersoner som bygger och renoverar.P Project Mellangården skrev: