M Marieee #1 Medlem · 10 inlägg 8 sep 03:54 Marieee Medlem 10 inlägg 8 sep 03:54 #1 Hej hur får man bort dammslip efter altanslipning? Hur får man bort mellan springorna ?kan jag bara tvätta av? Funkar med vanlig dammsugare? #altan
Hej hur får man bort dammslip efter altanslipning? Hur får man bort mellan springorna ?kan jag bara tvätta av? Funkar med vanlig dammsugare?
Z z_bumbi #2 Medlem · 3 048 inlägg 8 sep 05:42 z_bumbi Medlem 3 048 inlägg 8 sep 05:42 #2 Dammsugaren mår kanske inte så bra på sikt men någon enstaka gång klarar den trädamm. Byt filtret efteråt. Tryckluft och/eller en borste är sätt att komma åt i mellanrum dit inte dammsugaren når.
Dammsugaren mår kanske inte så bra på sikt men någon enstaka gång klarar den trädamm. Byt filtret efteråt. Tryckluft och/eller en borste är sätt att komma åt i mellanrum dit inte dammsugaren når.
M Marieee #3 Medlem · 10 inlägg 8 sep 06:14 Marieee Medlem 10 inlägg 8 sep 06:14 #3 Tack för ditt svar . Hur tar jag bort det som hamnat på gräsmattan och där jag inte kommer åt under altanen? Är det farligt att det ligger kvar?
Tack för ditt svar . Hur tar jag bort det som hamnat på gräsmattan och där jag inte kommer åt under altanen? Är det farligt att det ligger kvar?
B Bitterhetsakademin #4 Medlem · 1 245 inlägg 8 sep 06:40 Bitterhetsakademin Medlem 1 245 inlägg 8 sep 06:40 #4 M Marieee skrev: Tack för ditt svar . Hur tar jag bort det som hamnat på gräsmattan och där jag inte kommer åt under altanen? Är det farligt att det ligger kvar? Det som hamnat i gräset tar nästa regn hand om, det är ju inget farligt utan bara slipdamm av trä.
M Marieee skrev: Tack för ditt svar . Hur tar jag bort det som hamnat på gräsmattan och där jag inte kommer åt under altanen? Är det farligt att det ligger kvar? Det som hamnat i gräset tar nästa regn hand om, det är ju inget farligt utan bara slipdamm av trä.