Hej!

I början när jag precis hade registrerat mig, så la jag in en tråd. Och så fort någon svarade på tråden, så fick
jag ett mail om att någon besvarat min tråd på byggahus.se. Kanon!

Men nu när jag har gjort någon tråd, så får jag inget mail längre. Varför? Jag kan inte minnas att jag har
ändrat något? Tyckte den funktionen var kanon.

Tack för ett kanon forum för övrigt!

mvh
Benny
 
klickar du på "Inställningar" uppe till vänster å sedan "Visa bevakade ämnen" nere till vänster så får du upp en lista på de ämnen du bevakar..
Till höger om dom står vilken typ av bevakning du har på tråden...
Skulle du inte vara nöjd med typen så kryssa för tråden å i rullisten under ändrar du till den typ av bevakning du vill ha.. :)

Inte 100% svar på varför de slutat fungera för dig, men lite hjälp kanske det är ändå.. :)
 
Ändra ditt förinställda bevakningsläge till "Direkta meddelanden via e-post" under Inställningar > Redigera alternativ > Meddelanden och kungörelser.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.