RoTe RoTe skrev:
Precis det jag föreslog för dig tidigare i tråden, en sak du pluggar in in dators diagnosport som styr bilens funktioner via mobilnätet. Men jag orkar inte sitta och forska fram allting åt dig så lite jobb får du göra själv också och du måste Självklart kunna direktstarta värmaren med färddatorn, annars är den ju tras
Besökte tillslut Volvo fysiskt och pratade med dem på verkstan då jag fick så många olika svar här - och enligt dem finns en lösning.
Jag vet inte vad du menar med att plugga in något. Detta är en programvara som de laddar ner.
Att du då tycker att du sitter och forskar fram allt åt mig får stå för dig.

RoTe
A _ametist_ skrev:
Besökte tillslut Volvo fysiskt och pratade med dem på verkstan då jag fick så många olika svar här - och enligt dem finns en lösning.
Jag vet inte vad du menar med att plugga in något. Detta är en programvara som de laddar ner.
Att du då tycker att du sitter och forskar fram allt åt mig får stå för dig.
Ska inte vara till något mer besvär

• Älska
Hep
  • Laddar…
K
A _ametist_ skrev:
Jag betalar 3000 kr på Bilia för ny programvara.
Behöver, enligt Volvo, ingen ny nyckel
Absolut. Jag försökte redogöra för det andra alternativet. Nämligen en ny bättre mottagare och fjärrkontroll.
Kika på specifikationen nedan.

• Kostnadsförslag från Bilbolaget för Volvo V60, inkluderar fjärrstart och bränslevärmare, total kostnad 12 273 kr inklusive moms.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.