4 443 läst ·
62 svar
4k läst
62 svar
Hur får jag igång kupevärmen i XC60 nu när VOC är borta?
Finns som extra tillbehör
https://www2.bilia.se/biltillbehor/teknik-och-bild/motor-och-kupevarmare/volvo-original-fjärrstart-bilnyckel--p-vo_31373064/
Kostar en slant om man inte har den redan...
20m räckvidd men vanlig nyckel och 100m med pcc säger dom
Enligt manualen ska man trycka på låsa först, sen hålla in lampknappen i minst 2s.
https://www2.bilia.se/biltillbehor/teknik-och-bild/motor-och-kupevarmare/volvo-original-fjärrstart-bilnyckel--p-vo_31373064/
Kostar en slant om man inte har den redan...
20m räckvidd men vanlig nyckel och 100m med pcc säger dom
Enligt manualen ska man trycka på låsa först, sen hålla in lampknappen i minst 2s.
Nu har vi alla tipsat om hur ts ska göra... Problemet är hur ts gör med alla tips?!
Provar han, läser han, tvivlar han, eller gör han inget...
Hur många sådana här trådar finns det, någon frågar, flera svarar men ts gör tvärtemot vad som tipsas?!
Provar han, läser han, tvivlar han, eller gör han inget...
Hur många sådana här trådar finns det, någon frågar, flera svarar men ts gör tvärtemot vad som tipsas?!
Rätt stor prisskillnad. Runt 3-3500 kr för att kunna använda nyckeln som fjärr (ny programvara) och typ 9000 kr om man vill ha separat fjärr och nytt mottagare (bättre räckvidd). Det var iaf de priser jag fick.BjörnC2 skrev:
Tror ts tog det enkla alternativet och köpte ett telia kontantkortO ollo skrev:
Vet inte har själv inte en volvo.K Kardan79 skrev:
Men jobbar inom support på mobilt.
Och det är just dom senaste dagarna flera kunder som inkommit med frågor om byte till telia för att kunna använda volvo on call.
Det hade kanske varit klokare av dem att prata med Volvo...W whak skrev:
De kan inte byta sim i styrenheten.
Visst, de som har bilar med den möjligheten kan sätta ett telia-sim i hållaren i handskfacket, men det har ingenting med VOC att göra.
Svara för dig själv!O ollo skrev:
Om tipsare säger att jag ska prova en sak, så förstår jag inte hur du kan få för dig att jag då provar någonting helt annat!
Självfallet provar jag det som föreslås!