Puffar lite...
Tänkte börja mura imorgon. Kommer ställa muren direkt på betonggolv och lägga bistål var 3:e skift för säkerhets skull.. Ev dubba in i vägg på båda sidor också. skippar nog också vinkelplåt vid tak och lägger expanderbruk högst upp mot betongtak. Några Synpunkter?