hur gör man för att hantera detta?

tätskiktar en låda sedan sätter dit högtalaren - eller bara borrat hål och tätar med silikon när man skruvar fast högtalaren?


i taket är det väl enklare då det inte är något tätskikt
 
JanneSjo skrev:
i taket är det väl enklare då det inte är något tätskikt
Precis, sätt den i taket, båda enklare och snyggare.
 
Japp, taket. Sätt en i varje hörn.
 
problemet är att det kan bli svårt att borra hål i taket beroende på att det kan ligga en massa elrör ovanför (har IHC med stjärnnät så det är många rör) - och jag är lite orolig för att borra igenom taket.

om jag nu måste sätta dem i väggen - hur gör man det bäst?
 
någon som har tips om vad man ska göra om man nu sätter högtalarna i väggen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.