2 557 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Hjälp, va ska ja göra?
Dum som ja va målade jag min ved bastu invändigt med en vattenburen utomhus lasyr färg..
Luktar starkt o svider i ögonen om man bastar, va kan ja göra åt detta?
Riva ner allt eller?
Luktar starkt o svider i ögonen om man bastar, va kan ja göra åt detta?
Riva ner allt eller?
Synd bara när man lagt 40 000 kr på bastutunnan.
Jag hade eldat rejält under lång tid för att få upp tempen högt och sedan ventilerat lagom mycket...
Jag tror man skulle få bort problemen då.
Jag ser inget i lasyren som skulle fortsätta att ge ifrån sig gaser under nån särskilt lång tid.
ATW
Jag tror man skulle få bort problemen då.
Jag ser inget i lasyren som skulle fortsätta att ge ifrån sig gaser under nån särskilt lång tid.
ATW
Ska göra detta,förhoppningsvis försvinner lukten. Annars får la jag elda utavfasen så den brinner ner o plocka ut en ny på försäkringen 😀
Klicka här för att svara