Alfredo Alfredo skrev:
TS skriver det, "konfirmera att det är 1-fas".
Ja men ingår det att greja fastighetens elinstallation för att ta reda på det?
 
K karkka skrev:
Ja men ingår det att greja fastighetens elinstallation för att ta reda på det?
Eftersom jag inte känner till hur byggnadens elanläggning är utförd har jag väldigt svårt att svara på det. Jag gissar att TS som är på plats har betydligt lättare att bedöma det än vad du eller jag har.
 
Jag har raderat en del behörighetsdiskussion ur tråden. Det är inte det som efterfrågas. Håll er till ämnet!

/moderator
 
  • Gilla
  • Arg
grovspacklarn och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.